Ik ben het met alles eens.
Nederland moet eens in opstand komen wat buitenlanders betreft.
België moet stoppen waar zij mee bezig zijn. Tegenwoordig komen alle buitenlanders via België ons land binnen.
Bij ons moet je bewijzen dat je een vrouw/man kunt onderhouden etc. als zij via België bij ons binnen komen kunnen ze doen en laten wat ze willen.
Destijds de fout gemaakt om de families uit Marokko en Turkijke over te laten komen, straks gaan wij dit ook krijgen met de Polen en de Tschen.
Veel mensen komen al zonder werk te zitten omdat zij de markt in Nederland veroveren.
Maak maar een paar offerte's op internet, bijvoorbeeld schilder gezocht, interieur verzorgster gezocht, tuinman gezocht, etc. etc.
De Nederlanders gaan zoals altijd voor het goedkoopste, dus..........................
WW....WAO....de goede moeten niet onder de slechte lijden.
Maar veel marokanen, hoofdzakelijk dit volk......werken niet maar rijden wel in een vette Mercedus, de Turken in een BMW.
Kijk een andermans boek is duister te lezen, maar zitten zij in de drugs?
.....wereldje van de loverboy's, want ik kan het weten, de WW is geen vetpot, WAO idem dito.
Maar deze mensen maken wel misbruik van onze maatschappij, ik vind dat zij die gasten het werk moeten doen wat de Polen en Tschen bij ons doen, trouwens wij hebben ook al veel Duitsers die hier werken en geen woord Nederlands spreken.
Ik krijg na dertig jaar ontslag bij Justitie omdat ik een bipolaire stoornis heb, pure discriminatie, maar ook hier is niets aan te doen, godzijdank voor mij geen WW maar WAO, maar ga er wel 600,00 euro netto op achteruit.
Ik doneerde 12 euro voor de voedselbank, vroeg die mevrouw wilt u nog meer doneren mevrouw, ik zei nee ben bang dat ik straks ook achteraan moet sluiten i.v.m. mijn uitkering.
Pffff ik kan zo wel uren door blijven gaan, iedereen maar dan ook iedereen haat (vooral Marokanen, tenminste als je in Utrecht woont) want waar je ook komt of loopt, je waant je in het buitenland en je bent beslist niet veilig, doch gelukkig ben ik niet bang uitgevallen.
Toen ik in 1979 bij het O.M. kwam werken, kregen wij geen zittingen vol, geen MK, PR, KR, tegenwoordig puilen de kasten uit.
Zomers hebben wij vakantiekrachten, eerst moeten zij nog om het land nummer van Marokko vragen, maar binnen 10 minuten zit het in hun hoofd, meer hoef ik hier niet over te vertellen. Trouwens daar ik niet meer bij het O.M. werk maar veel weet wat er op de wereld te koop is.
Ik kan nog uren doorgaan, maar heb geen zin om al mijn energie hier in te steken.
Maar het kabinet mag van mij nu instorten, héél snel graag, want een voorbeeld.....vroeger was de PvdA voor de arbeiders, tegenwoordig voor de elite. Mijn vader stemde altijd VVD totdat hij in de WAO terecht kwam, toen stemde hij PvdA, hoe zielig kan je dan zijn (sorry dat ik dit over mijn eigen vader moet zeggen).
Mochten wij nu met zijn allen gaan stemmen, dan staat Geert Wilders voorop, dus een bom op het torentje.