Wat kost massa-immigratie?
Welkom, gast 10-10-2024, 22:13:35 *
Login of registreer.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: 1 ... 5 6 [7]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Stelling 1: Een discussie over de kosten van massa-immigratie is ondoenlijk  (gelezen 139557 keer)
ljjl
Gast
« Antwoord #90 Gepost op: 8-10-2009, 16:28:57 »

Allochtonen kosten denk ik veel meer geld aan de samenleving dan dat ze iets opleveren.
Maar ik kan het niet hard maken. Laat dat nou net de bedoeling zijn van deze actie. Goede actie!!
In elk geval leveren ze veel misdaad, trekken veel van de sociale voorzieningen. Kosten veel meer dan gemiddeld in de zorg.
Schrijnend dat een allochtoon 450 euro pm remigratiepremie krijgt, terwijl wij tot 67 door moeten voor een vergelijkbaar AOW.
Dat is het CDA mensen! Niet meer op stemmen hoor!! En ook niet op de PVDA, want die hebben ons eerst met een surinaams debacle opgezadeld onder Den Uyl.
Die leren nooit iets bij blijkbaar. Hopeloos die regenten.
Meld dit bericht aan de moderator   Gelogd
Henkie
Gast
« Antwoord #91 Gepost op: 8-10-2009, 17:57:00 »

Nee hoor, het is juist goed om inzichtelijk te maken wat de kosten van migratie zijn. Ik ben wel bang als we de uitkomsten te zien krijgen dat we ons rot schrikken en dat dit wel eens het einde van de buitensporige immigratie kan zijn.

kuipo87
Gast
« Antwoord #92 Gepost op: 8-10-2009, 20:58:45 »

Dit is helemaal niet ondoenlijk. Het is toch belachelijk dat Nederland alles moet onderzoeken wat kosten betreft en als dhr. Wilders de kosten van immigratie wil weten mag dat niet. Wij als ''nederlander'' zijnde betalen voor deze kosten en wij mogen niet eens weten hoeveel geld er wel niet naar de ''buitenlanders'' gaat. Ik zou dat graag willen weten, want dan komt het vast in opspraak. Net als de kosten van het koningshuis nu in opspraak zijn. Er moet veel meer aandacht aan worden besteed. En er moet meer geld in ons worden gestoken. Bijvoorbeeld in de ziekenhuizen of het onderwijs en niet aan al die mensen die graag in nederland willen wonen en die niet eens de taal kunnen spreken. Zo zie je ook genoeg jeugd op straat rond zwermen die van ons geld leven, waar wij hard voor werken. Zij hebben geen recht op een dubbeltje. Dus ga alsjeblieft door met deze discussie en ik hoop dat Wilders iets aan de cultuur van nederland kan veranderen wat betreft het schenken van geld aan jan en allemaal.

Gr. een HBO student
Raymon
Gast
« Antwoord #93 Gepost op: 10-10-2009, 14:06:49 »

Ik word een beetje gestoord van al die k*t landverraders.

Let op, zo zit het :

Buitenlanders heten niet voor niks BUITEN-landers, ze horen hier dus niet. Nou is het allemaal mooi dat ze hier heen zijn gekomen, en zogenaamd ook iets opleveren. Maar dat doen ze niet. Die grote groepen, let wel, GROTE groepen, en dus niet een klein aantal van, maar het grootste gedeelte van, al die buitenlanders, met name die arabieren / moslims, doen niks anders dan onrust stoken. Op scholen als vriendjes onder elkaar zoeken ze alleen maar problemen, dat vinden ze stoer. Resultaat : Ze worden de klas uit geflikkerd ( mits ze de leraar er niet voor in elkaar stampen ). Hoe dan ook, ze hebben geen zin in school. Ze noemen het racisme als ze de klas uit getrapt worden, of een kroeg uit gezet worden, maar in eerste instantie willen ze er niet eens zijn! En ze veroorzaken het allemaal zelf.

Dus gaan ze maar op straat hangen, daar onrust stoken. Hebben geen diploma, of komen niet verder dan een VMBO. Die gasten zitten straks allemaal OF thuis, OF in de gevangenis, OF op straat en moeten nog opgepakt worden.

K*t den Haag sluit mooi hun ogen , zien de problemen niet. Correctie ze willen het niet zien, bang zijn ze. Al die extra gasten die hier komen wonen, kosten allemaal geld, want de meeste kunnen niet, spreken de taal daarbij niet. Laat ze lekker naar frankrijk gaan, of beter nog, in hun eigen land blijven. Grote landen kunnen dit misschien nog betalen, maar wij niet. Wij als 17 miljoen mensjes mogen allemaal meer gaan betalen voor een stel zakkewassers waar je toch niks aan hebt. Enigste wat ze doen is zorgen dat jij minder veilig over straat kan.

Grens dicht, portomonee dicht ! Niks meer betalen voor die klootzakken, en het land uit zetten.

Geert Wilders is een held, eindelijk iemand die zijn bek open durft te trekken.

en natuurlijk zijn er ook goede arabiertjes.. Maar laat hun dan is hun mond open doen, laat hun is protesteren tegen hun landgenoten. Maar nee dat doen ze niet. Ze zijn dus net zo erg.

En nog is iets he voor al die mensjes hier die het voor dat tuig op neemt. Als er weer is een misdrijf is geweest en er staat in de krant, 2 marokaanse jongeren hebben.. blabla.. Dat moeten wij maar neerzetten gewon 2 jongeren, want wat maakt het uit dat het marokanen zijn, en je zou ze nederlanders moeten noemen. ONZIN! Ze willen niet eens Nederlander genoemt worden. Nee, ja dat willen ze alleen als ze in de krant staan, anders is het racisme. Maar onderling zijn ze zo trots op hun nationaliteit. Ze roepen zelfs dat ze geen Nederlander willen zijn. Ze passen zich niet aan, zal nooit gebeuren ook en ze nemen alleen maar meer en meer over. Dus lekker in de kranten zetten dat het 2 marokanen of wat dan ook waren, want zelf willen ze ook zo genoemt worden.

Byee
Raymon
Gast
« Antwoord #94 Gepost op: 10-10-2009, 14:11:31 »

Owja!
En een verbod op meer dan 2 kinderen. Straks zijn ze nog in de meerderheid ook.

Laatst las ik nog in de krant dat veel nederlanders het land verlaten. Niet zo gek toch ?

Lekker door gaan met discussieëren , lekker door gaan met onderzoeken naar wat ze kosten.
Want wat voor prijskaartje er ook aan hangt, ze kosten TE VEEL. En ik heb GEEN ZIN om dat allemaal
te gaan betalen. En elk ander gezonde Nederlander lijkt me dat die dezelfde mening heeft. En zo niet
dan mag diegene die vind dat ze ook rechten hebben op geld, mag voor mij betalen.

Ja laten we dat doen ! Een verkiezing op naam, wie wel en niet vind dat ze recht hebben op geld en dus wel of niet wilt betalen.
Iedereen die wel vind dat ze recht hebben, mag 200% betalen van wat ze nu doen,en iedereen die vind van niet mag zijn geld houden.

Claire Maree
Gast
« Antwoord #95 Gepost op: 11-10-2009, 00:30:59 »

Ik ben het met alles eens.
Nederland moet eens in opstand komen wat buitenlanders betreft.
België moet stoppen waar zij mee bezig zijn. Tegenwoordig komen alle buitenlanders via België ons land binnen.
Bij ons moet je bewijzen dat je een vrouw/man kunt onderhouden etc. als zij via België bij ons binnen komen kunnen ze doen en laten wat ze willen.

Destijds de fout gemaakt om de families uit Marokko en Turkijke over te laten komen, straks gaan wij dit ook krijgen met de Polen en de Tschen.
Veel mensen komen al zonder werk te zitten omdat zij de markt in Nederland veroveren.
Maak maar een paar offerte's op internet, bijvoorbeeld schilder gezocht, interieur verzorgster gezocht, tuinman gezocht, etc. etc.
De Nederlanders gaan zoals altijd voor het goedkoopste, dus..........................

WW....WAO....de goede moeten niet onder de slechte lijden.
Maar veel marokanen, hoofdzakelijk dit volk......werken niet maar rijden wel in een vette Mercedus, de Turken in een BMW.
Kijk een andermans boek is duister te lezen, maar zitten zij in de drugs?VerbaasdVerbaasdVerbaasd.....wereldje van de loverboy's, want ik kan het weten, de WW is geen vetpot, WAO idem dito.
Maar deze mensen maken wel misbruik van onze maatschappij, ik vind dat zij die gasten het werk moeten doen wat de Polen en Tschen bij ons doen, trouwens wij hebben ook al veel Duitsers die hier werken en geen woord Nederlands spreken.

Ik krijg na dertig jaar ontslag bij Justitie omdat ik een bipolaire stoornis heb, pure discriminatie, maar ook hier is niets aan te doen, godzijdank voor mij geen WW maar WAO, maar ga er wel 600,00 euro netto op achteruit.

Ik doneerde 12 euro voor de voedselbank, vroeg die mevrouw wilt u nog meer doneren mevrouw, ik zei nee ben bang dat ik straks ook achteraan moet sluiten i.v.m. mijn uitkering.

Pffff ik kan zo wel uren door blijven gaan, iedereen maar dan ook iedereen haat (vooral Marokanen, tenminste als je in Utrecht woont) want waar je ook komt of loopt, je waant je in het buitenland en je bent beslist niet veilig, doch gelukkig ben ik niet bang uitgevallen.

Toen ik in 1979 bij het O.M. kwam werken, kregen wij geen zittingen vol, geen MK, PR, KR, tegenwoordig puilen de kasten uit.
Zomers hebben wij vakantiekrachten, eerst moeten zij nog om het land nummer van Marokko vragen, maar binnen 10 minuten zit het in hun hoofd, meer hoef ik hier niet over te vertellen. Trouwens daar ik niet meer bij het O.M. werk maar veel weet wat er op de wereld te koop is.

Ik kan nog uren doorgaan, maar heb geen zin om al mijn energie hier in te steken.

Maar het kabinet mag van mij nu instorten, héél snel graag, want een voorbeeld.....vroeger was de PvdA voor de arbeiders, tegenwoordig voor de elite. Mijn vader stemde altijd VVD totdat hij in de WAO terecht kwam, toen stemde hij PvdA, hoe zielig kan je dan zijn (sorry dat ik dit over mijn eigen vader moet zeggen).

Mochten wij nu met zijn allen gaan stemmen, dan staat Geert Wilders voorop, dus een bom op het torentje.

Claire
Gast
« Antwoord #96 Gepost op: 11-10-2009, 00:49:20 »

Ik zal het niet mee maken, hoop ook mijn kinderen niet maar misschien mijn kleinkinderen wel.
Dan lopen zij in een willekeurige stad, stoten elkaar aan en zeggen, hé daar loopt ook een Nederlander.
Want daar gaat het naar toe.
Destijds op de t.v. was er een discussie over Nederland/Marokko, de marokaan zei....wij veroveren Nederland, trouwens de hele wereld, want er zijn nu eenmaal meer moslims op de wereld, kijk maar naar Indonesië.

Nee de toekomst is niet leuk, maar wat Geert zegt klopt allemaal.
Daarom heb ik twee keer op Pim gestemd (tweede keer was hij helaas al overleden) en daarna alleen maar op Geert Wilders.
WANT ONS LAND IS VOL..................................En het heeft niets met discriminatie te maken zoals alle buitenlanders denken, met name de Marokanen.

WIJ MOETEN HETZELFDE BELEID GAAN VOEREN WAT ZWITSERLAND DOET, DAN ZIJN WIJ GOED BEZIG.
pietje
Gast
« Antwoord #97 Gepost op: 13-10-2009, 14:33:02 »

Onlangs ben ik erachter gekomen dat onze "mede"-nederlanders recht hebben op een remigratieregeling, dit houdt dus in dat zij recht hebben op een remigratie-uitkering van zo'n 4 à 500 euro per maand als zij teruggaan naar het land van herkomst, zij hebben recht op deze uitkering zodra zij 45 jaar zijn.
De werkende nederlanders moeten dus doorwerken tot hun 67e of langer om deze mensen op hun 45e met pensioen te sturen.
Hoe is dit nu in hemelsnaam uit te leggen on deze tijd? Verbaasd
Volgens mij is dit een prima bezuinigingstip in deze moeilijke tijden en is een discussie over dit soort kosten niet ondoenlijk maar hard nodig!

Je moet je eerst in die regeling verdiepen en dan pas over gaan schrijven. De regeleing is bedoeld voor mensen die lichamelijk op zijn als gevolg van herd werken en door hun werkgever op straat gezet en geen ander werkgever wil ze hebben. Die krijgen die 400 euro ipv een volledig WAO uitkering. Reken maar hoeveel zij eigenlijk niet krijgen terwijl ze wel recht op hebben.
Rik de Waard
Gast
« Antwoord #98 Gepost op: 18-10-2009, 14:26:14 »

nee zeker niet, het wordt tijd dat er eens over gepraat wordt.
Thom
Gast
« Antwoord #99 Gepost op: 7-11-2009, 16:47:13 »

Massa immigratie, de kosten ervan zal je NOOIT precies kunnen vertellen. Het KOST veel voor nederland. Maar levert het ook wat op? Ja tuurlijk levert het wat op. Maar niet veel. Wanneer immigranten hier in nederland komen gaan ze eerst even lekker NIKS doen. De oude mensen doen niks, en gaan lekker zitten met heel hun familie in een huis. De middel bare leeftijd mensen gaan eerst RUSTIG genieten van de WW en leren rustig de nederlandse taal, ze klagen dat ze geen respect krijgen en dat ze zogenaamd ALLES hebben gedaan. Natuurlijk hebben ze niet alles gedaan. Dat zijn de KINDEREN die mee komen, want JOEPIE hier in nederland word je hand er NIET afgehakt als je iets steelt en hier word je niet helemaal kapot geslagen door de politie als ze je oppakken. Voor hun is de straf TE LAAG! Ze kunnen lekker alles doen wat ze willen zonder enige ECHTE consequenties.  Ik wil niet zeggen dat ELKE immigrant die in nederland komt dit doet, er zijn ook immigranten die WEL gaan werken en die WEL hun kinderen in toom kunnen houden en die WEL hun opa nederlands leren en in een bejaarden te huis stoppen. Maar helaas is dit maar een KLEIN gedeelte van ALLE immigranten. Als we nederland OPEN laten staan voor Immigranten BLIJVEN we miljoen aan hun betalen voor de WW. Daarom zeg ik SCHAF DE WW AF! Alleen mensen die kunnen AANTONEN dat ze door 1 of andere medische of andere reden NIET kunnen werken krijgen een uitkering. Maar de rest die WEL kunnen werken, ZOEKEN gewoon werk. En ook al betekend dat eerst een jaartje vuilnesman of gemeente werker. Dan VERDIEN JE IETS! en leef je niet van het geld dat NEDERLANDERS betalen. En als je geen succes heb met een baan vinden, HET LEGER zoekt ALTIJD mensen! Dit zal de kosten DRAMATISCH naar beneden halen! Daar ben ik zeker van. 
Klaas Klinkert
Newbie
*

Bekijk profiel
« Antwoord #100 Gepost op: 21-11-2009, 23:19:09 »

Vreemde stelling. Allereerst zouden we moeten weten wat die kosten precies zijn, en waaruit die kosten bestaan. Niet vergeten de baten mee te nemen natuurlijk, want ongetwijfeld zijn er ook "nieuwe Nederlanders" die per saldo een positieve bijdrage aan de economie geleverd hebben.
Pas als die data bekend zijn wotdt een discussie over dit onderwerp zinvol. Vam te voren een pot mopperen of schelden lijkt me niet bijdragen aan de toekomstige discussie.
G.J.Pels
Gast
« Antwoord #101 Gepost op: 22-11-2009, 13:03:09 »

voor degenen die bang zijn voor de uitkomst,-ja natuurlijk-.

voor degenen die duidelijk willen hebben, in het belang van de nederelander maar ook voor
de geïmmigreerden zelf, zou het nuttig zijn als ook de belastingbetaler en de geïmmigrerde
er achter komen hoeveel geld er door hogere en lagere overheden verspild zijn zonder enig resultaat.
Voorts ben ik van mening, dat de overheid nu eens moet stoppen met dat geleuter over integreren, laat elke immigrant zijn/haar cultuur en eigenwaarde meenemen, onder voorwaarden dat deze niet conflict komen met onze Nederlandse cultuur , normen , waarden, regelgeving of wetten .
Ik ben een voorstander van de stelling - dat alle in Nederland wonenden , werkenden en uitkeringsgerechtigden, dezelfde rechten en plichten hebben.
Ik ben een tegenstander van de stelling dat de hogere en lagere overheden door gebrek aan kennis,  verantwoording en inzicht,en angst, het grote conflictprobleem tussen koersloze en agressieve vooral islamitiese immigranten de aanpak van dit probleem steeds maar voor zich uitschuiven met pappen en nathouden.Daar worden de nederlanders maar ook de immigranten niet wijzer van.
Floris
Newbie
*

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #102 Gepost op: 22-11-2009, 14:13:02 »

Ik ben een voorstander van de stelling - dat alle in Nederland wonenden , werkenden en uitkeringsgerechtigden, dezelfde rechten en plichten hebben.

Daar ben ik het mee eens.
(Wie niet zou ik zeggen...)

Ik ben een tegenstander van de stelling dat de hogere en lagere overheden door gebrek aan kennis, verantwoording en inzicht,en angst, het grote conflictprobleem tussen koersloze en agressieve vooral islamitiese immigranten de aanpak van dit probleem steeds maar voor zich uitschuiven met pappen en nathouden.

Je bedoelt dat je vindt dat de hogere en lagere overheden door gebrek aan kennis, verantwoording, inzicht en angst, het grote conflictprobleem tussen koersloze en agressieve vooral islamitische immigranten de aanpak van dit probleem steeds maar voor zich uitschuiven met pappen en nathouden? En dat je dus juist voorstander bent van de stelling op die manier verwoordt?

Ook daar kan ik het niet mee oneens zijn. Hoewel dat waarschijnlijk niet voor iedereen werkend bij de overheid zal gelden. Je hebt altijd uitzonderingen.
Wilders probeert zich ook zo als uitzondering te profileren, maar hij schiet wat erg door.
Ant! Wilders
Gast
« Antwoord #103 Gepost op: 13-02-2010, 17:48:04 »

Astagfiroeallah
Floris
Newbie
*

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #104 Gepost op: 14-02-2010, 16:06:42 »

Astagfiroeallah

Je bedoelt 'Astaghfiro Allah', 'Ik vraag Allah om vergeving'? (Heb ik even opgezocht, maar misschien wordt dat elders anders geschreven).

Lijkt me prima, maar wat heeft dat met de stelling te maken?
Pagina's: 1 ... 5 6 [7]   Omhoog
  Print  
« vorige volgende »

Ga naar:  

Watkostmassaimmigratie.nl is niet gelieerd aan Geert Wilders en/of de PVV.
Watkostmassaimmigratie.nl is niet verantwoordelijk voor wat bezoekers op deze site hebben geplaatst.