Wat kost massa-immigratie?
Welkom, gast 13-02-2025, 01:35:47 *
Login of registreer.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Suggesties voor nieuwe stellingen  (gelezen 27676 keer)
Webmaster
Administrator
Newbie

Bekijk profiel
« Gepost op: 26-09-2009, 13:41:51 »

Hier kun je suggesties geven voor nieuwe stellingen om over te discussiëren.
Meld dit bericht aan de moderator   Gelogd
Ant!pilder
Newbie
*

Bekijk profiel
« Antwoord #1 Gepost op: 5-10-2009, 09:07:36 »

Sociale dienst plicht, voor allochtonen, en jogneerne tussen 16 en 23 die werkeloos of dropout of gewoon lui zijn

gewoon 2 a 3 jaar verplcith in zorg moetne werken al is et maar als simeple verzorger en ze moten mogelijkheid hebben tot cursussen en aanverwanten binne zorginstelling. Maar  zo leren ze NL en wat van de cultuur de abnge nederlander leer t misschien ook moslims hgeen kanibalen zijn. Maar ikd enk dit mooie oplossing i voor intregratie en de vergrijzing. en jah intregrati moet van 2 kanten komen dus niet allah wilders....
?
Gast
« Antwoord #2 Gepost op: 5-10-2009, 09:31:56 »

Misschien is het handig om even in goed Nederlands te typen voordat we andere mensen erop aanspreken dat ze de taal niet beheersen Knipoog Grijns
Chris
Gast
« Antwoord #3 Gepost op: 5-10-2009, 10:07:15 »

Watkostmassaimmigratie.nl is niet gelieerd aan Geert Wilders, de PVV of enige andere politieke partij of groepering.
Watkostmassaimmigratie.nl is niet verantwoordelijk voor wat bezoekers op deze site plaatsen.

Dit staat immers onder de forum...en op pvv.nl

"PVV lanceert website: www.watkostdemassaimmigratie.nl
De Partij voor de vrijheid heeft vandaag een nieuwe website gelanceerd.
Nederlanders hebben er recht op te weten wat de massa-immigratie kost en welke besparingen kunnen worden bereikt wanneer die immigratie zal worden beperkt! Heel Nederland is daarom welkom om een reactie te sturen.
"

Ene kant word er afstand gedaan van deze site door PVV(omdat ze niet geassocieerd willen worden met de gebruikers), maar andere kant is het wel hun initiatief en hebben zij zelf belang bij deze website. De zo genaamde "onafhankelijkheid" lijkt me ver te zoeken en deze initiatief weer de zoveelste publiciteit stunt of een storm in glas water zoals met Fitna.
Chris
Gast
« Antwoord #4 Gepost op: 5-10-2009, 10:49:56 »

Het viel me ook op dat de vormgeving van deze website gedaan is door een Turkse webdesigner/groep. Op zich vind ik dit wel komisch eigenlijk, maar weet niet of dat wel zo handig is op een website die buitenlandse immigratie (volgens mij is de Turkse immigratie de grootste) ter discussie stelt of eigenlijk geheel afwijst.

http://www.smfgrup.com Zie "Theme by elee"

Ik vind wel humor eigenlijk  Lachen Lachen.
Gast
Gast
« Antwoord #5 Gepost op: 5-10-2009, 13:41:11 »

Ant!pilder, hoe lang woon jij al in Nederland?
Aan je taal te zien mag je wel eens een cursus volgen, dan kunnen anderen begrijpen wat je tikt.
onzinnig
Gast
« Antwoord #6 Gepost op: 5-10-2009, 19:45:06 »

Graag een nieuw onderwerp:
Hoeveel kost meneer Wilders de gemeenschap??
Al jaren lang bewaking in binnen EN buitenland.
Is het ook mogelijk dat meneer Wilders een soort trauma doordoor heeft opgelopen en daarom zo vreemd doet?
Webmaster
Administrator
Newbie

Bekijk profiel
« Antwoord #7 Gepost op: 5-10-2009, 21:45:55 »

Ene kant word er afstand gedaan van deze site door PVV(omdat ze niet geassocieerd willen worden met de gebruikers), maar andere kant is het wel hun initiatief en hebben zij zelf belang bij deze website. De zo genaamde "onafhankelijkheid" lijkt me ver te zoeken en deze initiatief weer de zoveelste publiciteit stunt of een storm in glas water zoals met Fitna.

Laat ik nog maar eens herhalen: dit is niet de site van Wilders.
Let op het verschil tussen watkostmassaimmigratie.nl en watkostdemassaimmigratie.nl
janholland
Gast
« Antwoord #8 Gepost op: 11-10-2009, 10:43:45 »

Graag een nieuw onderwerp:
Hoeveel kost meneer Wilders de gemeenschap??
Al jaren lang bewaking in binnen EN buitenland.
Is het ook mogelijk dat meneer Wilders een soort trauma doordoor heeft opgelopen en daarom zo vreemd doet?

Wilders zijn partij leeft niet op kosten van de gemeenschap cq belasting-geld. Dit alles wordt gefinanciert door gulle gevers.
Wat betreft de bewaking;In Nederland geldt de wet van vrije meningsuiting ---> Wilders maakt hier gebruik van, dat is zijn recht ---> groeperingen in Nederland vinden dat Wilders geen gebruik mag maken van dit recht, omdat de waarheid nu eenmaal hard aankomt ---> daarom gebruiken deze groeperingen agressieve uitingen naar Wilders (en partij)  toe. Daarom heeft Wilders bewaking nodig.
Dus de agressie van tegenstanders van Wilders zorgen voor de hoge beveiligingskosten, die weer door de belastingbetaler opgebracht mogen worden. Dus deze kosten zijn dus indirect aan te sluiten bij de kosten voor massaimmigratie.
ikwilwegomsitesalsdeze
Gast
« Antwoord #9 Gepost op: 16-10-2009, 11:17:15 »

ik wil hier weg:
-om sites zoals dit
-omdat nederlanders niet tolerant zijn, (en ook nooit zijn geweest)
-omdat nederlanders niet gastvrij zijn (in tegenstelling tot veel "nieuwe Nederlanders" waar ik vaak gastvrij ben onthaalt)
-omdat nederlanders ongenuanceerd zijn, helemaal over dit soort topics
-omdat nederlandrs altijd klagen, vooral over "de ander"
-omdat we meer op elkaar lijken dan verschillen, maar liever "de ander" de schuld van problemen geven, dan zelf er iets aan doen
-omdat ik ook gemigreerd ben, nl van oost naar west nederland: dus ik ben in amsterdam ook een nieuwkomer, maar die zogenaamde  "rot-marokkaantjes" (waar ik naast woon en mij nooit door bedreigd voel) zijn dus wel echte amsterdammers...toch vreemd dat zij de "buitenstaanders" blijven...
-omdat ik buiten nederland vaak gemigreerde nederlanders tegenkom in een soort "hollandse enclaves" inclusief hema worsten en dobbe kroketten... kortom die dus absoluut niet integreren na hun migratie en die  ik heb horen uitspreken dat men in spanje maar nederlands moeten gaan leren, omdat de nederlandse migranten zoveel geld in de spaanse economie inbrengen...
-omdat ik zo nog wel ff doorkan gaan, maar niet wil meeklagen dus nu maar stop...

Mensen, we leven met zn alle op 1bolletje, wat we met zn alle aardig aan het verkloten zijn, dus laten nu het tijkeren en er met zn alle wat moois van make!!
robbe
Gast
« Antwoord #10 Gepost op: 24-10-2009, 10:15:00 »

Bof kont!!!!! dat jij het zo naar je zin hebt naast de kleine klieren in Amsterdam. En je niet bedreigt voelt leuk om te horen .. Dat het nog bestaat???.
Ben helaas wel anders gewend maar ik mag zeker niet zuren .
robbe
Gast
« Antwoord #11 Gepost op: 24-10-2009, 10:33:08 »

Nog effe dit . Wat betreft de Hollanders die heb ik al jaren de rug toe gekeerd en ben allang verhuisd naar het buitenland.
Dus deel je mening!!!! Wat een achterlijke cultuur en ik ben zeer wel ge integreerd  in het buitenland spreek de taal werk netjes
Pas me aan betaal mijn belasting en neem deel aan de maatschappij  en eet zelfs de kost van hier .. logisch het kan niet slechter dan in holland .. Amsterdam ... Ik heb het niet over de Nederlanders van Limburg Brabant en Zeeuws Vlaanderen
Dat kun je van die etters niet zeggen .
Komen alleen maar halen .. En klagen dat ze worden gediscrimineerd ..
Nu is het hier niet beter ze zitten overal die makakken..

robbe
Gast
« Antwoord #12 Gepost op: 24-10-2009, 13:03:55 »

deze nog even En dit staat niet op zich hoor maar daar mogen we zeker weer niet over zuren .. zoveel nederlanders hebben uitkeringen enz die bla bla
maar deze wil ik jullie niet onthouden ..

Ik had Imam moeten worden

Let op,
dit is geen Belgenmop.

In Nederland gaat het precies zo!

Het gaat over de familie Bouziane en de integratie in de Belgische
gemeenschap.

Deze man, imam te Brussel, is na te hebben verklaard dat men zijn eigen
vrouw mag slaan, voorlopig door België uitgewezen. De stad heeft nochtans
als sociale en islamtolerante instelling de polygame gezinssituatie van de
heer Bouziane goedschiks aanvaard. De stad accepteert zelfs dat zijn tweede
vrouw zich bij hem voegt in België, zonder haar een verblijfsvergunning uit
te reiken.

Beter nog: aangezien al zijn kinderen in België geboren zijn, zijn zij echte
Belgen en kunnen zij, zelfs zonder papieren, niet uitgewezen worden.

Het verhaal wordt beter :
Imam Bouziane heeft bij beiden vrouwen 8 kinderen; dus 16 in totaal. Zijn
tweede vrouw is echter geen echte echtgenote, zij wordt door België als een
'alleenstaande ouder' beschouwd.
Zij geniet dus van een uitkering A.P.I . (allocation parent isolé) die €707,19  voor een ouder met 1 kind bedraagt, te vermeerderen met €176,80 per aanvullend kind = (+) 7 x €176,80. Ofwel een totaal van €1.944,79. Voor haar 8 kinderen geniet zij ook elke maand €978,08 kinderbijslag.

Twee van de kinderen zijn minder dan drie jaar dus geniet zij ook nog
A.P.J.E (allocation pour jeune enfant): €161,66 x 2 = €323,32.
Als alleenstaande ouder geniet zij ook nog van een woontoelage (Allocation
d'aide au logement ) van €300.

Het verhaal wordt nóg beter :
Met 8 kinderen heeft mevrouw Bouziane-2 absoluut geen tijd om te gaan
werken, te meer daar Imam-lief niet kan dulden dat zijn moslimvrouw in de
nabijheid zou komen van andere verderfelijke westerse mannen. Dus geniet
zij ook van een R.M.I. ( leefloon ) zijnde €417,88 + €167,15 per kind maakt
in totaal €1.755,08. Een leuk inkomen voor iemand die
nooit belastingen betaalt, zeker als je bedenkt dat het gemiddeld pensioen
in Belgie 1000 EUR is...

Onder de 8 kinderen zijn er vier schoolgaand. Dit geeft recht op een recent
gestemde tegemoetkoming voor aanvang schooljaar van €257,61 x 4 = €1.030,44
(= een maandelijks bedrag van €85,87).

In totaal ontvangt Mevrouw Bouziane-2 dus €5.296,14 per maand netto.
Hoeveel verdien jij?

En dit maakt het verhaal helemaal goed :
Dhr en mw Bouziane-1: met hun 8 kinderen krijgen €978,08 gezinstoelagen
iedere maand + 2 uitkeringen voor jonge kinderen €323,32 + uitkering
huisvesting €300 + RMI voor gehuwd paar (€626,82)+ 8 kinderen (€1.337,20)!
Zijnde €1.964,02 + uitkering voor aanvang schooljaar 4 kinderen €85,87.
Dhr en mwBouziane-1 ontvangen dus €3.651,29 per maand.

Het polygame moslimgezin Bouziane ontvangt dus €. 8.947,43 totaal per maand.

Blijf  hard werken en betaal trouw je sociale bijdragen, en vooral ' WEES
VOORAL VERDRAAGZAAM ' !

Stuur dit bericht door aan alle belastingsbetalers:Belgen, Nederlanders,
Italianen, Turken edammers of wat dan ook.

Familie Bouziane, betaalt geen eurocent belastingen ! ! !

Fod Binnenlandse Zaken / SPF Intérieur Civiele Veiligheid Directie
Rampenschade Leuvenseweg 1 - 1000 Brussel
robbe
Gast
« Antwoord #13 Gepost op: 5-11-2009, 23:22:39 »

Nou vanmorgen weer een leuke verrassing..
Deur van mijn wagen volledig geforceerd verbogen en uit het lood.
Had ik hard voor gespaard eindelijk een leuke wagen die het doet hard werken elke dag beetje sparen  dus een wagentje van 5000 euro is voor mij een luxe ..
Lekker onder houden kost een paar spaar centjes ma ja je gaat ook voor de zekerheid..
Nou centjes op maar wel een leuk bakkie .
Dacht gisteren al in de nacht wa is da toch hier benden in de straat ..
Ma ja dat zijn de hang jongetjes waar wij kinderbijslag aan betalen .;
En lap vanmorgen blijkt het om mijn wagentje te gaan .
Natuurlijk lag er niets in .; maar was voor een keertje vergeten mijn handschoenen kastje open de laten staan ..
Dus wagen gemollestreerd niets kunnen vinden ma ja kan hun het schelen .
Dus dat kost mij weer een paar honderd euro die ik nie heb dus tellen we die ook weer even bij de massa immigratie..
We zijn nu wel 1 deur en 2 ramen verder in een jaar ... Triestig hoor .. maar blijf rustig ze gaan der aanwerken ..
Ik spaar wel weer lekker verder en vergeet mijn handschoenen bakje niet .. Is dom van mij snap ik wel ..
had ik dat maar moeten doen .. EEn beetje eigenschuld momentje .. oke oke zeg al niets meer ... stomme robbert

Floris
Newbie
*

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #14 Gepost op: 7-11-2009, 16:16:21 »

Dus dat kost mij weer een paar honderd euro die ik nie heb dus tellen we die ook weer even bij de massa immigratie..

Heel vervelend natuurlijk wat er met je auto is gebeurt Robbe, maar ik zie geen direct verband met massa-immigratie.
Is dit niet gewoon algemene criminaliteit die net zo goed bij allochtonen voorkomt?
Waarom zou dit specifiek iets zijn wat allochtonen doen? (Afgezien van dat er bij jou in de buurt wellicht voornamelijk allochtone criminelen rondhangen).
Autoinbraken in het algemeen moeten bestreden worden. Dat betreft zowel allochtone als autochtone daders, en de kosten daarvan kunnen dus niet aan massa-immigratie worden toegerekend.
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  
« vorige volgende »

Ga naar:  

Watkostmassaimmigratie.nl is niet gelieerd aan Geert Wilders en/of de PVV.
Watkostmassaimmigratie.nl is niet verantwoordelijk voor wat bezoekers op deze site hebben geplaatst.