Wat kost massa-immigratie?
Welkom, gast 23-07-2019, 20:10:41 *
Login of registreer.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: 1 2 3 [4] 5 6 7   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Stelling 1: Een discussie over de kosten van massa-immigratie is ondoenlijk  (gelezen 104166 keer)
Beertje
Gast
« Antwoord #45 Gepost op: 5-10-2009, 17:39:27 »

Lachen Google Ad op home pagina:

Wordt u gediscrimineerd?
Wilt u weten wat u eraan kunt doen? Bekijk de site voor al uw vragen!
www.discriminatie.nl

LOL!
Meld dit bericht aan de moderator   Gelogd
piet jan klaas
Gast
« Antwoord #46 Gepost op: 5-10-2009, 18:24:01 »

Kom op zeg, waar zijn we mee bezig.....

Die gast schreeuw om aandacht en wij zijn nog zo gek ook om hem die te geven. ( ik ook omdat ik nu op deze site post)
Allemaal hartstikke leuk bedacht hoor, maar als Dhr. Wilders minister president wordt, heeft hij geen idee hoe hij andere problemen dan de zogenaamde problemen met allochtonen, moet oplossen. En als jij met een boerka taks wil instellen moet je ook een taks instellen voor keppeltjes (joodse mensen), kruisjes dragen en rokken of hoedjes bij gereformeerden.  En als jij vindt dat de politie iemand in zijn knie mag schieten als die zich bedreigd voelt, ben je toch echt niet goed bezig! Je zou hebben dat je als onschuldig persoon in zo'n rel komt en je in je been geschoten wordt. Tegenwoordig moet je altijd maar uitkijken als er politie is en er gaat iets mis. Het lijkt wel of ze altijd de verkeerde hebben.
Ga zo door.

Laat die man met rust en stop met onzin uitkramen

Jan
Gast
« Antwoord #47 Gepost op: 5-10-2009, 19:27:29 »

STAAK DEZE ONZIN TOCH. WAT HEEFT DIT NOU VOOR NUT. JULLIE MAKEN ONRUST OM NIKS.

NEDERLAND IS DOOR GASTVRIJHEID GROOT GEWORDEN, HOUDT DAT OOK ZO.

DE POLITIEKEPARTIJ DIE DEZE SITE STEUNT DIE KOST VEEL TE VEEL EN IS PUUR EN ALLEEN EEN MEDIAHYPE.

KUNNEN ZE BETER MEE STOPPEN. HET WORDT TIJD DAT MENSEN WAKKER WORDEN EN INZIEN DAT DIT EEN ZEEPBEL IS DIE UITEINDELIJK KAPOT ZAL SPRINGEN EN DAN BLIJFT ER WEINIG ZINNIGS OVER.

oneerlijk
Gast
« Antwoord #48 Gepost op: 5-10-2009, 19:38:27 »

wat kost meneer Wilders ons eigenlijk??? en dit al JAREN lang??
Desire
Gast
« Antwoord #49 Gepost op: 5-10-2009, 19:40:18 »

De Immigratie...

Het kost ons nederlanders een hoop geld, bezuinigen op dingen als de zorg terwijl we er ook voor kunnen kiezen om de nieuwe medelanders te laten werken in de zorg. Daarmee berijken we 2 dingen. Ze leren sneller de taal, passen zich beter aan en de onrust in de zorg is opgelost. Straks zijn wij oud en zitten in een verzorgingshuis, moeten we dan net als onze voorouders dagen lang met dezelfde luier lopen? dagen lang niet douchen?

Dit kabinet maakt het veel te makkelijk om dit land binnen te komen.

Wij hebben 1 jaar in belgie gewoont, hier gelde de regel dat we binnen een jaar aan moesten kunnen tonen waar ons inkomen vandaan kwam. de eerste 5 jaar geen recht op uitkeringen, geen kinderbijslag etc. Laten we beginnen met deze regels hier in te stellen, wedden dat er een stuk minder mensen hier het land in willen komen? In belgie zijn er ook asielzoeker centrums, maar dit zijn gesloten parken, die mensen mogen het park niet uit tot ze hun vergunningen hebben, in die tijd moeten ze verplicht naar school voor de taal te leren. En natuurlijk krijgen ook deze mensen een tandenborstel en tandpasta, maar wel het goedkoopste merk.

Mijn vader heeft wel spullen gereden naar zulk soort centra's goedkope tandpasta wordt voor je neus leeg geknepen omdat ze dure merken willen.. Belachelijk dit! ze moeten blij zijn met alles wat ze krijgen. Ook nederlandse gezinnen zijn blij wanneer ze een tube tandpasta krijgen. Want het geld wat nu uitgaat naar buitenlanders zou dit kabinet in onze eigen mensen moeten steken, maar dit schijnt nog al moeilijk te wezen.

jammer dat er mensen zijn die er verder niet bij nadenken dat de regering ONZE centen uit geeft..
Peter
Gast
« Antwoord #50 Gepost op: 5-10-2009, 19:40:38 »

Wat een ongelovelijke sukkel die Wilders !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dommedaris
Gast
« Antwoord #51 Gepost op: 5-10-2009, 19:41:36 »

Wat levert 't op dat hier in Nederland veel eerste en tweede generatie migranten ondernemen en meewerken?
Piet
Gast
« Antwoord #52 Gepost op: 5-10-2009, 19:41:45 »

Ik onderzoek faillissementen in Nederland en constateer dat het aantal allochtonen dat financiele problemen hoog is
Frank
Gast
« Antwoord #53 Gepost op: 5-10-2009, 19:44:26 »

Het is jammer dat er 64 jaar na onze bevrijding een partij in Nederland is die ten tijde van een crisis alles doet om de problemen af te schuiven op immigranten. Ik heb zo'n ontzettende hekel aan racisten.  Triest dat een schokkende gebeurtenis als de holocaust door sommigen na zo’n korte periode alweer vergeten wordt. Dat 1 gek een partij opricht is tot daar aan toe, dat er ook nog van die domme Nederlanders zijn die daar op stemmen is nog triester. Mensen ga jullie schamen of kom er voor uit en trek een rode band over je boven arm heen en kom ervoor uit!!
charlotte87
Gast
« Antwoord #54 Gepost op: 5-10-2009, 19:48:27 »

Ik werk zelf in een ziekenhuis en heb gemerkt dat de communicatie met buitenlandse mensen vaak moeilijk verloop.

Door de communicatiestoornis duurt het vaak lang voordat je weet wat de klachten van deze patientencatogorie is.
Waardoor er ook weer eindeloze misschien wel zinlozen onderzoeken gedaan worden (Al denk ik zelf beter teveel onderzoeken als te weinig). Waarna het verblijf alleen maar langer duurt. De taalbarriére kost ook meer energie denk aan een tolk die misschien wel moet ingeschakeld worden en dan de tijd die een verpleegkundige of arts moet doen om een voorgeschiedenis te weten. En dit te bedenken dat een dag in een ziekenhuis wel 2000 euro kost.!
Jan-Cees Bron
Gast
« Antwoord #55 Gepost op: 5-10-2009, 19:53:39 »

Volgens mij kun je de waarde van liefde en geluk niet uitdrukken in euro's.

Wat kosten joden versus christenen? wat kosten negers versus aziaten? wat kosten VVD'ers versus PvdA'ers? Ik vind het een kleinzielige en kansloze discussie. Natuurlijk kost immigratie geld en ja, nephuwelijken en net-asielzoekers moeten worden tegengehouden. En vanzelfsprekend mogen we een beperkt aantal redelijke eisen opleggen aan huwelijksmigranten (leeftijd, het bestuderen van de Nederlandse taal en cultuur).... maar grenzeloze liefde reduceren tot een som, was Wilders ooit ECHT een liberaal?

Bovendien, we mogen nooit en te nimmer vergeten dat grenzen getrokken zijn door mensen. "Nederland" is en blijft een ingebeelde gemeenschap. Deze poppenkast is soms noodzakelijk, want organisatie heeft zijn merites, maar het concept mag nooit winnen van de ratio wanneer het ten koste gaat van menselijkheid en menselijke solidariteit.

Hoewel ik liberaal ben zou ik Wilders toch willen herinneren aan wat Karl Marx ooit schreef: dat de mens op moet passen dat de markteconomie geen wereld schept naar haar eigen beeld. Menselijke relaties kunnen niet worden bepaald door de marktmoraal. De waarde van een mens mag niet louter worden afgemeten aan zijn financiële bijdrage aan de economie.

Kein Mensch ist nicht erwünscht.  
Hidde
Gast
« Antwoord #56 Gepost op: 5-10-2009, 19:59:44 »

Ik zit net DWDD te kijken en ik vond de meneer van de PVV erg zwak. Hij kon de vragen van dhr. Mulder niet sterk beantwoorden.

Deze meneer zegt overigens dat de reacties op deze website gebruikt zullen worden voor hun onderzoek. Mag ik de PVV er dan even op wijzen dat het onderzoek direct de prullenbak in kan. De reacties op deze website zijn totaal onbetrouwbaar en dus niet bruikbaar voor een dergelijk onderzoek.

Als de meneer van de PVV er dan ook nog eens bij zegt dat niet alle reacties gebruikt zullen worden krijg ik al helemaal twijfels omdat ze de reacties gaan filteren en dat is al helemaal onbetrouwbaar!
rene
Gast
« Antwoord #57 Gepost op: 5-10-2009, 20:03:24 »

Het is jammer dat er 64 jaar na onze bevrijding een partij in Nederland is die ten tijde van een crisis alles doet om de problemen af te schuiven op immigranten. Ik heb zo'n ontzettende hekel aan racisten.  Triest dat een schokkende gebeurtenis als de holocaust door sommigen na zo’n korte periode alweer vergeten wordt. Dat 1 gek een partij opricht is tot daar aan toe, dat er ook nog van die domme Nederlanders zijn die daar op stemmen is nog triester. Mensen ga jullie schamen of kom er voor uit en trek een rode band over je boven arm heen en kom ervoor uit!!

Jammer dat er mensen zijn die dit soort antwoorden geven. Discussie gaat over in hoeverre wij de kosten voor immigratie kunnen betalen. Aangezien er nu ONBEPERKT budget is voor immigratie en niemand mag weten wat dit kost wordt het nu tijd dat er wel een budget wordt gemaakt en de regering zich daaraan gaat houden.

Of moeten onbeperkt immigranten toelaten?
En waar ligt de grens?
1.000.000?
5.000.000?
10.000.000?

En dan is het jammer voor iemand die zijn bruidje uit Honduras of Nieuw Zeeland wil laten komen, maar dan moet je het zelf betalen en niet van je uitkering. En als je je familie hier wil laten wonen, zelf betalen en niet van je uitkering.

En dat heeft niets met rasicme te maken, maar met gezond verstand.

Dat immigranten hier graag willen wonen en gebruik willen maken van onze voorzieningen kun je ze niet kwalijk nemen, dat zouden we zelf ook doen.

De enige die je iets kunt verwijten dat er massaal met kinderbijslag, uitkeringen, studiebijlagen etc. gefraudeerd wordt is de regering, die staat het allemaal toe.

kaatje
Gast
« Antwoord #58 Gepost op: 5-10-2009, 20:05:02 »

al zeker 15 jaar geleden had ik een Turkse kapster, een hardwerkende vrouw, zij vertelde mij dat haar ouders terug waren naar Turkije met een WAO-uitkering van ca. 1000 gulden en dat haar vader 2 neven als pleegkind opgaf en daarvoor kinderbijslag ontving en dat deze neven hiervan studeerden in Turkije. Nu wil Wouter Bos de basisbeurs afschaffen, kan het nog gekker?
bloem
Gast
« Antwoord #59 Gepost op: 5-10-2009, 20:08:02 »

De Nederlandse overheid had al in de jaren 70 moeten nagaan wat immigratie kost en ze moesten de mensen die al geëmigreerd waren verplichten om mee te doen met de Nederlandse maatschappij!! Maar nee hoor, de Nederlandse overheid koos er liever voor om hier en daar uitkeringen en banen waar geen scholing voor nodig was uit te delen, zodat de buitenlanders zich niet zouden mengen met de superieure Nederlanders. Nu willen de Nederlanders opeens wel dat de buitenlanders bruggen overslaan naar de Nederlandse groepen!!!! ZIJN JULLIE NU PAS WAKKER GEWORDEN VerbaasdVerbaasd

afz: buitenlander

Pagina's: 1 2 3 [4] 5 6 7   Omhoog
  Print  
« vorige volgende »

Ga naar:  

Watkostmassaimmigratie.nl is niet gelieerd aan Geert Wilders en/of de PVV.
Watkostmassaimmigratie.nl is niet verantwoordelijk voor wat bezoekers op deze site hebben geplaatst.