Wat kost massa-immigratie?
Welkom, gast 14-12-2024, 15:45:15 *
Login of registreer.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: 1 ... 4 5 [6] 7   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Stelling 1: Een discussie over de kosten van massa-immigratie is ondoenlijk  (gelezen 139817 keer)
tony passon
Gast
« Antwoord #75 Gepost op: 6-10-2009, 13:23:17 »

een discussie is niet ondoenlijk maar waarom een discussie over dit issue is geen discussie nodig kijk alleen maar naar de sociale uitkeringen die grotendeels aan allochtonen word gegeven en in de gevangenissen is het aandeel allochtonen inmiddels ongeveer 80% ,terwijl het in de samenleving een minderheid is.
en wat dacht je van het feit dat in de gevangenissen al het voedsel halal is  omdat dat goedkoper is om in groot aantal aan te schaffen,dus een autochtone gedetineerde moet een verzoek doen om normaal hollands voedsel te krijgen.

jaren geleden moest een zgn moslim aantonen dat hij dat ook werkelijk was omdat het duurder was dan het reguliere voedsel pas dan werd het toegewezen nu is het juist andersom.

waar gaat dit heen
Meld dit bericht aan de moderator   Gelogd
E. Vos
Gast
« Antwoord #76 Gepost op: 6-10-2009, 13:43:51 »

Geachte mr. G. Wilders,

Hierbij mijn reactie, ik weet dat de massa imigratie onsheel veel geld gaat kosten!
Want het is al gebleken dat Nederlanders worden uitgescholden en afgeperst door Turken en Marokkanen en geweld is voor deze groepen ook gewoon, zoals messen trekken.
Wij zijn tijdens onze verhuizing echt helemaal kaalgestolen door deze groepen, dat gaat echt geld kosten, want mijn verzekering heeft nog niets van deze schade uitgekeerd.
Ook laptops zijn uit mijn vorige woning gestolen terwijl ik overdag even lag te rusten, dus ik was thuis, en ik had mijn huiskamerraam aan de achterkant van mijn woning open vanwege de warmte.
Maar ook zijn er Turken en Marokkanen terug gestuurd met eenoprot premie, die terug zijn gekomen naar Nederland om zo weer een oprot premie te krijgen Of ze zijn met een uitkering een eigen bedrijf gestart in land van herkomst.
En onze regering is te dom om daar verandering in te brengen, nu kunnen de belasting betalers daar de puinhoop van opruimen.
Ook hebben de moslims van onze belastingsgeld in veel dorpen en steden moskeeen gekregen  en daar moeten wij nederlanders voor betalen.
Laten zij dat maar terug betalen, deze geluids overlast, ze zijn brutaal en verpesten het woon genot en niemand die daar wat aan doet er moet echt een onderzoek komen.
afz. E. Vos

[Edit Webmaster: Adres en telefoonnummer verwijderd. Pas op met het openbaren van persoonsgegevens. De gegevens bieden geen meerwaarde voor de discussie, en omdat dit niet de site van Geert Wilders zelf is zal hij ze waarschijnlijk toch niet zien. De gegevens zijn nog wel bij mij opvraagbaar.]

« Laatste verandering: 7-10-2009, 13:45:29 door Webmaster » Meld dit bericht aan de moderator   Gelogd
Margo
Newbie
*

Bekijk profiel
« Antwoord #77 Gepost op: 6-10-2009, 14:32:45 »

Wat heeft het kostenplaatje van de PVV te maken met de discussie over de massa import van personen zonder toekomst visie, want vele komen niet verder dan het ophaalloket, daar zijn ze ook voor gekomen, luister gewoon naar snotneuzen die hier voor de tv ondervraagd worden over dit onderwerp. Zoek uit wie hier legaal zijn stuur de anderen meteen terug, tel de legalen personen op en bereken de kosten van diezelfde groepen, dat moet toch niet moeilijk zijn, er zijn mensen zat met een uitkering die je zoiets eerlijk zou kunnen laten uitvoeren, maar die om welke reden dan ook niet op de arbeidsmarkt kunnen beginnen. Het is hoogst noodzakelijk om aan dit probleem iets te doen, al die mensen die met z'n tweeën werken om financieel rond te komen, kunnen dat over een paar jaar niet meer opbrengen,omdat er stelselmatig te veel uitgegeven wordt richting uitkeringen die doelgroep, vergeet dat niet, en wat dan? moeten diegene die werken dan tot hun zeventigste of langer werken? denk toch na, er moet iets gebeuren, maar dan wel aan de jongste leeftijd categorie arbeidsloze. Dus een discussie is noodzakelijk, en aan uitkomsten ook geen gebrek, maar dan wel vanuit de werkende groep mensen.
Arniq
Gast
« Antwoord #78 Gepost op: 6-10-2009, 14:58:50 »

beste wilders
wat die meneer voor me zij met gevangenissen is een fijt !
maar op straat word het langzaam gevaarlijk loop maar is na twaalf uur door
een stad in limburg zelfs hier moet je een wapen bij je hebben om je veilig te voelen tegen turken !!!
maar vind het gewoon erg tot nederland de getto is van de moslim ...
grzz verander dit land geert !!!!  Boos 
jlnh
Newbie
*

Bekijk profiel
« Antwoord #79 Gepost op: 6-10-2009, 15:36:21 »

Een neveneffect van vrij verkeer en open grenzen: Een kostenpost van € 1 miljard tot € 3 miljard p.j. (vastgesteld door:Centrum voor Landbouw en Milieu) zie: http://www.telegraaf.nl/binnenland/4775722/__Miljardenschade_door_exoten__.html   
john assmann
Gast
« Antwoord #80 Gepost op: 6-10-2009, 16:27:56 »

Lachebek nee, is niet ondoenlijk. Geen enkele discussie is ondoenlijk.
     Een discussie kan hoogstens onnodig zijn en daarom tijd-en geldrovend.
deaz
Gast
« Antwoord #81 Gepost op: 6-10-2009, 18:07:19 »

Denk dat hier iemand een oor aangenaaid krijgt met dat adres en telefoonnummer erbij. Kan niet juist zijn of iemand is erg stom.

Geachte mr. G. Wilders,

Hierbij mijn reactie, ik weet dat de massa imigratie onsheel veel geld gaat kosten!
Want het is al gebleken dat Nederlanders worden uitgescholden en afgeperst door Turken en Marokkanen en geweld is voor deze groepen ook gewoon, zoals messen trekken.
Wij zijn tijdens onze verhuizing echt helemaal kaalgestolen door deze groepen, dat gaat echt geld kosten, want mijn verzekering heeft nog niets van deze schade uitgekeerd.
Ook laptops zijn uit mijn vorige woning gestolen terwijl ik overdag even lag te rusten, dus ik was thuis, en ik had mijn huiskamerraam aan de achterkant van mijn woning open vanwege de warmte.
Maar ook zijn er Turken en Marokkanen terug gestuurd met eenoprot premie, die terug zijn gekomen naar Nederland om zo weer een oprot premie te krijgen Of ze zijn met een uitkering een eigen bedrijf gestart in land van herkomst.
En onze regering is te dom om daar verandering in te brengen, nu kunnen de belasting betalers daar de puinhoop van opruimen.
Ook hebben de moslims van onze belastingsgeld in veel dorpen en steden moskeeen gekregen  en daar moeten wij nederlanders voor betalen.
Laten zij dat maar terug betalen, deze geluids overlast, ze zijn brutaal en verpesten het woon genot en niemand die daar wat aan doet er moet echt een onderzoek komen.
afz. E. Vos
[Edit Webmaster: inderdaad, ook hier weg dus]

« Laatste verandering: 7-10-2009, 13:52:24 door Webmaster » Meld dit bericht aan de moderator   Gelogd
kaatje
Gast
« Antwoord #82 Gepost op: 6-10-2009, 20:28:07 »

De Nederlandse overheid had al in de jaren 70 moeten nagaan wat immigratie kost en ze moesten de mensen die al geëmigreerd waren verplichten om mee te doen met de Nederlandse maatschappij!! Maar nee hoor, de Nederlandse overheid koos er liever voor om hier en daar uitkeringen en banen waar geen scholing voor nodig was uit te delen, zodat de buitenlanders zich niet zouden mengen met de superieure Nederlanders. Nu willen de Nederlanders opeens wel dat de buitenlanders bruggen overslaan naar de Nederlandse groepen!!!! ZIJN JULLIE NU PAS WAKKER GEWORDEN VerbaasdVerbaasd

afz: buitenlander
U had hier niet hoeven blijven. U wordt nu door velen gezien als een vijfde colonne
blondie
Gast
« Antwoord #83 Gepost op: 7-10-2009, 06:31:45 »

Ga met z'n allen toch 'n biertje drinken in Venlo en blijf daar!!   
bob
Gast
« Antwoord #84 Gepost op: 7-10-2009, 09:44:49 »

Een discussie over de kosten van massa-immigratie is niet ondoenlijk, wel werkt het stigmatiserend.
Over alles valt te discussieren, dus ook over de kosten van immigratie. Het uitrekenen daarvan is zinnig om e.a. inzichtelijk te maken. Daarentegen heeft de Elsevier dat al gedaan, volgens mij door S. Wynia. Het blijft allemaal een schatting, en dat is ook goed zo. Het heeft geen zin alles proberen te achterhalen omdat je dan verzandt in veel "broodjes aap". Dat werkt dus dan stimatiserend en opruiend wat ook weer niets aan de problematiek toevoegt.
De PVV is er vast van overtuigd dat de immigratie meer kost dan het oplevert en wel zoveel meer dat je de AOW gerechtigde leeftijd op 65 jaar kan handhaven. Dat zal ongetwijfeld waar zijn, gezien de cijfers van Elsevier.
Het is vrijwel niet exact uit te rekenen wat zoiets kost; immers van alle sociale voorzieningen die gebruikt worden door allochtonen is ook weer (gek genoeg) werkgelegenheid geboden door de overheid. Indien die kosten dus niet gemaakt zouden worden is dat nooit een 100% besparing omdat de werkgelegenheid allicht dan iets afneemt en deze weer voor een stukje (natuurlijk veel minder) hogere WW uitkeringen zorgt bij de autochtone bevolking.
En dan nog. Dan weten wat dus via de Elsevier wat hetgekost heeft en wat het jaarlijks zou kosten. Dan betekent dat nog niet dat je ineens die kosten niet meer zou kunnen maken in Nederland. Daarmee zou de PVV een valse verwachting scheppen bij haar achterban. Je kunt wel deze kosten laten afnemen, geleidelijk, maar nooit ineens.
Als PVV zou ik er dus nu ervoor zorgen om de discussie verder inhoudelijk te voeren; dat het aannemelijk is dat de AOW leeftijd op 65 zou kunnen blijven indien we niet alle kosten gemaakt zouden hebben van de immigratie.etc
peter
Gast
« Antwoord #85 Gepost op: 7-10-2009, 09:49:52 »

mijn probleem ligt niet zozeer bij de buitenlanders in ons land... ik ben geen racist.. maar ik struikel wel over het feit dat die kosten bij de regering vandaan komen en ik dat dus als eerlijke belastingbetaler financier,, dat geld moet ik hard voor werken.
Snoepie
Gast
« Antwoord #86 Gepost op: 7-10-2009, 10:13:34 »

De officiële site van de PVV is http://www.watkostdemassaimmigratie.nl/
Let op de extra "de"...
galit
Gast
« Antwoord #87 Gepost op: 7-10-2009, 14:40:50 »

een better vraag voor de nederlanders is: hoe veel kost de koninklijke huis/familie?Verbaasd
er is niets te doen in nederland, alles is perfect met de volk van oranje dus even terug naar the dark days when u use to catch jewish people! ooo sorry the german did it! but some of u helped them! so now is show time: let us catch immigranten! better moslems met hoofd doek!
sem/eurolines
Gast
« Antwoord #88 Gepost op: 7-10-2009, 19:05:07 »

de docu,van de VPRO over EUROLINES (busorg.)was overduidelijk nu de grenzen open zijn,en als je inderdaad verder vraagt zoals die interviewer ook deed , deze mensen kwamen uit roemenie ,waar komen jullie nu vandaan en wat hebben jullie daargedaan we komen nu uit hamburg en we zochten werk!!! nu gaan we naar Parijs werk zoeken!!!dit zegt hij met een sneaky lachje,deze mensen zagen er erg sjofel uit hadden 1 rugzakje bij en met eurolines tickets kan je heel europe rond!!?Grenzen moeten weer dicht!!!!! als je per vliegtuig reist moet je ook een kaart invullen als je een buitenl.land binnenkomt !!!
Luis
Gast
« Antwoord #89 Gepost op: 8-10-2009, 16:17:53 »

Discussieren is altijd te doen. De massaimmigratie terugdringen is een stuk lastiger en de massaimmigratie terugdraaien is volgens velen ondoenlijk.
Toch zou ik willen pleiten voor het terugsturen van alle immigranten die niet in hun eigen inkomen kunnen voorzien.
Goed idee toch? Niet discusieren over dat het niet kan volgend e wet, wet vernderen en doen doen doen.
Pagina's: 1 ... 4 5 [6] 7   Omhoog
  Print  
« vorige volgende »

Ga naar:  

Watkostmassaimmigratie.nl is niet gelieerd aan Geert Wilders en/of de PVV.
Watkostmassaimmigratie.nl is niet verantwoordelijk voor wat bezoekers op deze site hebben geplaatst.