Wat kost massa-immigratie?
Welkom, gast 27-09-2023, 01:04:09 *
Login of registreer.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: 1 ... 3 4 [5] 6 7   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Stelling 1: Een discussie over de kosten van massa-immigratie is ondoenlijk  (gelezen 135929 keer)
peter coenen
Gast
« Antwoord #60 Gepost op: 5-10-2009, 20:12:28 »

Ik vind het veel belangrijker wat het ons belastingbetaler minder gaat kosten als GW emigreert.  Reken 12 oppassers per 24 uur x bruto 1 ton per jaar; hoeveel jaar betalen wij dit alles voor die gast? Hoeveel allochtonen hadden wij daar een inburgeringscursus voor kunnen geven? Hoeveel allochtonen hadden daarvoor een opleiding kunnen ontvangen?
Dat vind ik interessanter dan de vraagstelling van heer Beethoven.
Meld dit bericht aan de moderator   Gelogd
rene
Gast
« Antwoord #61 Gepost op: 5-10-2009, 20:16:32 »

Ik vind het veel belangrijker wat het ons belastingbetaler minder gaat kosten als GW emigreert.  Reken 12 oppassers per 24 uur x bruto 1 ton per jaar; hoeveel jaar betalen wij dit alles voor die gast? Hoeveel allochtonen hadden wij daar een inburgeringscursus voor kunnen geven? Hoeveel allochtonen hadden daarvoor een opleiding kunnen ontvangen?

En waarom heeft hij zoveel oppassers nodig?
Omdat wij in zo'n tolerant land leven?
Omdat we zo'n vrijheid van meningsuiting hebben?

En die inburgeringscursus krijgen ze toch wel, de geldraan immigratie staat immers wagenwijd en ongelmiteerd open...
chicorubio
Newbie
*

Bekijk profiel
« Antwoord #62 Gepost op: 5-10-2009, 23:59:00 »

sorry dit is te gek voor woorden wie niet in nederland woond heeft ook geen rechten klaar punt uit, dit hoort niet...
eindelijk
Gast
« Antwoord #63 Gepost op: 6-10-2009, 00:52:32 »

eindelijk :de bron begint i.d 70 er jaren,Nederland had toen met het puntenbeleid moeten komen!
landen als Nw.zealand/Australie/VS hanteren dit systeem nog steeds!!!als nw.bewoner ken je de
Taal/heb je een baan geregeld /woning/wie staat er borg voor je/
hier krijg je punten voor!!
AFCA MALUKU
Gast
« Antwoord #64 Gepost op: 6-10-2009, 03:31:08 »

Het is goed dat de PVV sommige onderwerpen aan de kaak stelt (en dat moet binnen een democratie ook kunnen, vrijheid van mening is een groot goed en een ieder moet zijn zegje kunnen doen zonder dat hij of zij hierin gecensureerd wordt). Maar kom eens met echte(!) oplossingen i.p.v. alleen maar de problemen te signaleren. Daar bewijs je de Nederlandse belastingbetaler een dienst mee, want ongewild draag ik (een keurige Nederlandse belastingbetaler) nu ook een steentje bij aan de kosten van partijen, die in de 2e Kamer mijns insziens weinig tot niets toevoegen.
Tigran
Gast
« Antwoord #65 Gepost op: 6-10-2009, 08:33:43 »

Wat een stelletje schreeuwers weer hier zeg, jammer dat de meeste schreeuwers hier niet inhoudelijk kunnen ingaan op de vraag. Wie zegt dat Wilders een racist is is niet goed in zijn hoofd. Kijk nou eens goed naar zijn programma dan zie je dat vluchtelingen gewoon hulp kunnen krijgen. De mensen die het nodig hebben kunnen hulp krijgen!
Wat me ook zo opvalt is dat iedereen commentaar heeft, maar ondertussen niet op de materie ingaat en zelf aangeeft wat de kosten dan zouden zijn. We kunnen puur wiskundig ingaan op de materie en daarna kan je alsnog gaan schreeuwen als je dat zo nodig vindt.
De immigratie kost ons veel te veel geld, er zijn immigranten bij die al weer terug gekeert zijn naar hun land en nog steeds een uitkering krijgen!!! En laten we als ze psychisch problemen hebben nog wat hulpverleners naar het land van herkomst sturen, want dan kunnen we ze ondersteunen. Echt belachelijk!!!
hugebos
Gast
« Antwoord #66 Gepost op: 6-10-2009, 11:13:38 »

Ik denk dat wat er echt fout is gegaan in nederland zijn de aantallen buitenlanders die zorgen dat de balans is doorgeslagen het zijn er teveel geworden zeker in de grote steden.
kijk naar Rotterdam/den haag/amsterdam etc en zeker het aantal ongeschoolde dat hier naar toe komt als geluk zoeker .Deze mensen vallen tussen wal en schip en gaan het verkeerde pad op.
Als je in het buitenland praat zoals b.v. in turkijen dan verontschuldigen de mensen zich daar voor het feit wat hier naar toe is gekomen, en wat ze liever daar ook niet willen hebben.

Assielbeleid ging toch over mensen die in hun eigen land vervolgt worden of werden en die daardoor een onderkomen verdiende het lijkt me toch sterk dat in al die grote steden mensen buitenlanders
wonen die in hun eigen land vervolgt worden. ik ben voor het uitzoeken om hoeveel werkelijke assielzoeker of buitenlander het nou gaat die echt vervolgt worden in zijn of hun land en hoeveel economische geluk zoekers het gaat die hier naar toe komen. Een v.b. als je naar canada wilt verhuizen zul je moeten zorgen dat je daar een baan en dat je genoeg geld hebt om rond tekomen anders kom je er simpel daar gewoon niet in.
Heel simpel zo moet dat hier ook gewoon gaan, dan ben je van al die geluks zoekers af die toch in de steun belanden en huisvesting meubels tv etc nodig hebben en daar hebben we er gewoon teveel van wat miljarden kost. op een gegeven moment word die last financieel gewoon te zwaar voor een landje als nederland. dus pvv zoek uit wie werkelijk hulp nodig heeft en wie hier naar toe komt om z'n
hand op te houden voor een uitkering en z'n geloof te uiten in koffie tent en moskee. Ik weet het niet
Erik ten Kroudare
Gast
« Antwoord #67 Gepost op: 6-10-2009, 11:17:39 »

Door de PVV kan ik eindelijk mijn mening delen. Ik weet niet of ze hem plaatsen, maar dit heb ik nu meerdere keren gebrobeerd te versturen:

"Ja, inderdaad. Bij mij in de stad strijkt 1 (één!) Is...lamitische immigrant miljoenen op! Ismael Assatti krijgt bakken met geld en levert matige arbeid. In Eindhoven werkt een gelijksoortig geval (Affelay) en die zit continu gebruik te maken van de beste gezondheidszorg die Nederland te krijgen is! Schande! voor elk van deze parasieten kunnen wel 20 blanke stadswachten onderhouden worden. Me dunkt dat het in bijna elke grote stad het geval is. Ook in Venlo!
danny
Gast
« Antwoord #68 Gepost op: 6-10-2009, 11:40:15 »

Nu begrijp ik niet waarom de heer Wilders via gewone mensen zonder enige geldige bron een onderzoek wil verrichten. Hij overtreedt alle criteria waaraan een onderzoek moet voldoen.
Maar kan de heer Wilders ook een onderzoek verrichten als het gaat om wat immigratie heeft opgeleverd in de afgelopen 40 jaar?
Toen wij nederlanders geen lage baantjes wilden aannemen om samen de economie op te bouwen?
Toen met de marokkanen, turken, spanjaarden en italianen nu met de polen en oost europeanen.

VERKLAAR DIT MENEER WILDERS!

erzouden in de jaren '60 maar een aantal allochtoonse mensen komen!
maarja die bleven komen! niemand die dit wilde, maar er zijn foute gemaakt door de overheid ,doordat er geen goede regels op  te stellen~
dus hou je bek maar onderdeurtej! denk je dat je wat kan met je kut partij! ga naar huis man , we hebben in ieder geval niets! aan jou!
de groeten van Danny iemand die een holland hollandje wil!

Harry
Gast
« Antwoord #69 Gepost op: 6-10-2009, 11:44:42 »

Imams, halal maaltijden in de krijgsmacht zijn ook een goed voorbeeld.
Vertalingen bij de lokale, provinciale en rijksoverheid in allerlei talen zijn nog een goed voorbeeld.
gast
Gast
« Antwoord #70 Gepost op: 6-10-2009, 11:58:21 »

Wat een ongelovelijke sukkel die Wilders !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Het zouden jouw ouders maar zijn die niet meer gewoon over straat durven lopen omdat ze lastig gevallen worden door groepen "mede"-landers. Respectloos!!!!
echt eerlijk
Gast
« Antwoord #71 Gepost op: 6-10-2009, 12:01:22 »

wat kost meneer Wilders ons eigenlijk??? en dit al JAREN lang??
waarschijnlijk hetzelfde als al  die andere mannen uit de politiek.
oh nee, er is zoveel vrijheid van meningsuiting in Nederland dat hij inderdaad iets meer kost door zijn beveiliging.
reactie aan U
Gast
« Antwoord #72 Gepost op: 6-10-2009, 12:07:32 »

dan is het zeker voor U toch makkelijker om zelf tot je 67e jaar door te werken om de allochtonen met 45 jaar pensioen te laten vieren in het land van herkomst? Beetje jammer dat 90% van de allochtone vrouwen van boven de 35 jaar  een WAO-uitkering heeft, maar gezien Uw reactie, bent U misschien wel een van die artsen die ze heeft afgekeurd.
pietjanklaas
Gast
« Antwoord #73 Gepost op: 6-10-2009, 12:14:28 »

Kom op zeg, waar zijn we mee bezig.....

Die gast schreeuw om aandacht en wij zijn nog zo gek ook om hem die te geven. ( ik ook omdat ik nu op deze site post)
Allemaal hartstikke leuk bedacht hoor, maar als Dhr. Wilders minister president wordt, heeft hij geen idee hoe hij andere problemen dan de zogenaamde problemen met allochtonen, moet oplossen. En als jij met een boerka taks wil instellen moet je ook een taks instellen voor keppeltjes (joodse mensen), kruisjes dragen en rokken of hoedjes bij gereformeerden.  En als jij vindt dat de politie iemand in zijn knie mag schieten als die zich bedreigd voelt, ben je toch echt niet goed bezig! Je zou hebben dat je als onschuldig persoon in zo'n rel komt en je in je been geschoten wordt. Tegenwoordig moet je altijd maar uitkijken als er politie is en er gaat iets mis. Het lijkt wel of ze altijd de verkeerde hebben.
Ga zo door.

Laat die man met rust en stop met onzin uitkramen

Jazeker schreeuwt die gast om aandacht, en dat is dus hard nodig!!! Oh nee, U bent vast van het kaliber politiemensen die "foei jongens, mag niet hoor!" roept als er een dreigende situatie is, en als er weer eens een achtervolging is en een marrokaans crimineeltje roept: "uit met die kutcamera!", dan zult U natuurlijk Uw verontschuldigingen aan bieden en hem meteen uitzetten.
Nee hoor, U heeft gelijk, die manier is nu al jaren geprobeerd en daarom is het nu zo fijn wonen in Nederland en heeft Geert Wilders zo'n grote aanhang.

Ed
Gast
« Antwoord #74 Gepost op: 6-10-2009, 12:58:51 »

Wilders, duche
Pagina's: 1 ... 3 4 [5] 6 7   Omhoog
  Print  
« vorige volgende »

Ga naar:  

Watkostmassaimmigratie.nl is niet gelieerd aan Geert Wilders en/of de PVV.
Watkostmassaimmigratie.nl is niet verantwoordelijk voor wat bezoekers op deze site hebben geplaatst.