Ik denk dat wat er echt fout is gegaan in nederland zijn de aantallen buitenlanders die zorgen dat de balans is doorgeslagen het zijn er teveel geworden zeker in de grote steden.
kijk naar Rotterdam/den haag/amsterdam etc en zeker het aantal ongeschoolde dat hier naar toe komt als geluk zoeker .Deze mensen vallen tussen wal en schip en gaan het verkeerde pad op.
Als je in het buitenland praat zoals b.v. in turkijen dan verontschuldigen de mensen zich daar voor het feit wat hier naar toe is gekomen, en wat ze liever daar ook niet willen hebben.
Assielbeleid ging toch over mensen die in hun eigen land vervolgt worden of werden en die daardoor een onderkomen verdiende het lijkt me toch sterk dat in al die grote steden mensen buitenlanders
wonen die in hun eigen land vervolgt worden. ik ben voor het uitzoeken om hoeveel werkelijke assielzoeker of buitenlander het nou gaat die echt vervolgt worden in zijn of hun land en hoeveel economische geluk zoekers het gaat die hier naar toe komen. Een v.b. als je naar canada wilt verhuizen zul je moeten zorgen dat je daar een baan en dat je genoeg geld hebt om rond tekomen anders kom je er simpel daar gewoon niet in.
Heel simpel zo moet dat hier ook gewoon gaan, dan ben je van al die geluks zoekers af die toch in de steun belanden en huisvesting meubels tv etc nodig hebben en daar hebben we er gewoon teveel van wat miljarden kost. op een gegeven moment word die last financieel gewoon te zwaar voor een landje als nederland. dus pvv zoek uit wie werkelijk hulp nodig heeft en wie hier naar toe komt om z'n
hand op te houden voor een uitkering en z'n geloof te uiten in koffie tent en moskee.