Wat kost massa-immigratie?
Welkom, gast 14-12-2024, 16:14:33 *
Login of registreer.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: [1] 2 3 ... 7   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Stelling 1: Een discussie over de kosten van massa-immigratie is ondoenlijk  (gelezen 139820 keer)
Webmaster
Administrator
Newbie

Bekijk profiel
« Gepost op: 26-09-2009, 13:39:07 »

Stelling 1: Een discussie over de kosten van massa-immigratie is ondoenlijk

Geef je mening!
Meld dit bericht aan de moderator   Gelogd
Floris
Newbie
*

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #1 Gepost op: 30-09-2009, 17:15:29 »

Ik denk dat het moeilijk is onderscheid te maken tussen welke kosten met massa-immigratie te maken hebben en welke niet.

Neem bijvoorbeeld een willekeurige cursus Nederlands (niet door de overheid georganiseerd, maar wel gedeeltelijk gesubsidieerd).
Stel, een immigrant besluit uit eigen beweging die cursus te volgen. Zijn die kosten dan kosten van massa-immigratie? Waarschijnlijk het subsidie-gedeelte wel.
Maar ook bij een Duitse immigrant die de cursus volgt? Er is geen massa Duitsers in ons land komen wonen.
En een student Nederlands uit Moskou, die alleen voor de cursus Nederlands even naar Nederland komt, en daarna weer terug gaat naar Rusland? Dat is helemaal geen immigratie, maar ik denk dat het moeilijk wordt de subsidie op te delen in een deel dat wel en een deel dat niet wordt gebruikt voor immigranten.
Kutje Plof
Gast
« Antwoord #2 Gepost op: 5-10-2009, 07:24:36 »

Kosten voor massa immigratie:
Overbodige vergader uren over dit onderwerp van de PVV.
Overbodige vergader uren van de tweede kamer.
Overbodige vergader uren kabinet.
Overbodig papier verbruik voor kranten over dit onderwerp.
Extra inkt kosten.
Electrischiteit verspilling voor het draaiend houden van deze site.
Zendtijd verspilling met drukte om niks.
De vergadering catering thee, koffie, melk, suikerzakjes, broodjes uit de zak van de burger.
henk
Gast
« Antwoord #3 Gepost op: 5-10-2009, 07:25:03 »

Wat kost eigenlijk de PVV?

http://www.watkostdepvv.nl/

PS: ook die site heeft (net als deze) niets te maken met de PVV.....
Frank en Vrij
Gast
« Antwoord #4 Gepost op: 5-10-2009, 07:25:27 »

Het zou inderdaad moeilijk zijn...
MAAR... is het niet zo dat de overheid ook wel een natte vinger in de lucht houdt als het gaat om andere berekeningen?  Rollende ogen
Of denkt u dat de cijfers van schade door rokers zuivere cijfers zijn?
Denkt u dat de cijfers van schade van consumenten door invoering van de Euro zuiver zijn?
Denkt u dat geplande kosten van de JSF zuiver zijn?

Sorry maar voor honderden topics en budgetten wordt geen exacte berekening gebruikt en dat zal ook altijd bijna onmogelijk blijven....  Rollende ogen

Maar als we voor andere overheidsuitgaven makkelijk cijfers roepen, waarom ligt dat dan ineens op dit gebied wel heel erg gevoelig? Laat maar horen hoor wat het ons allen (bij benadering) kost!

Frank & Vrij  
wim
Gast
« Antwoord #5 Gepost op: 5-10-2009, 07:27:04 »

Wat te denken van de extra kosten in de verslavingszorg: 80% is buitender in de klinieken.
gerard
Gast
« Antwoord #6 Gepost op: 5-10-2009, 07:47:34 »

nee. het is zeker te doen en ook wenselijk. onze detentie instellingen zitten overvol met hoofdzakelijk niet nederlanders,is een voorbeeld.....enz enz.  Dit kost miljarden.Het is zeer wenselijk dit uittezoeken. De regering vindt toch ook dat de vergrijzing te veel kost, en de gezondheidszorg Verbaasd Alles wordt doorberekend door het z.g. centraal planbureau behalve de massa immigratie........
Reuter
Gast
« Antwoord #7 Gepost op: 5-10-2009, 08:15:34 »

Houdt toch op met deze onzin. Laat iedereen in hun vrede en geef iedereen een kans.
Jan
Gast
« Antwoord #8 Gepost op: 5-10-2009, 08:19:04 »

Houdt toch op met deze onzin. Laat iedereen in hun vrede en geef iedereen een kans.

Maar waarom hier? Betaal jij voorlopig alles dan?
Jan
Gast
« Antwoord #9 Gepost op: 5-10-2009, 08:20:05 »

Nu begrijp ik niet waarom de heer Wilders via gewone mensen zonder enige geldige bron een onderzoek wil verrichten. Hij overtreedt alle criteria waaraan een onderzoek moet voldoen.
Maar kan de heer Wilders ook een onderzoek verrichten als het gaat om wat immigratie heeft opgeleverd in de afgelopen 40 jaar?
Toen wij nederlanders geen lage baantjes wilden aannemen om samen de economie op te bouwen?
Toen met de marokkanen, turken, spanjaarden en italianen nu met de polen en oost europeanen.

VERKLAAR DIT MENEER WILDERS!
Ant!pilder
Newbie
*

Bekijk profiel
« Antwoord #10 Gepost op: 5-10-2009, 08:23:46 »

Hoe oud zjn wij nu  7 6 jaar oud.  Zo van nee hij heeft et gedaan nee hij, o f is je pa directeur van de MAc donalds. Kap tog gewoon is met die show cases et onnodig op vreten van nuttig e tijd waar in goede beslissingen kunnen worden genomen. ZOnder dat er over blonde ********** et moet hebben over hoofd vodden tax. Wnat et is maar klein gillend ventje waar heel Nederland naar kijkt om n ego te strelen. En jah al die geluiden publieken omroep te links is nah meld gewoon niks meer over wilders negeer hem. Laat hem dan maar zielig doen via kranten publiken omroep em boycotten.

Maar dat er discusiie moet komen over kosten van sociale minderheden in NL ik schaam om Autochtoon hier te zijn met die focking veel domme mensne die wel denken wilders gelijk heeft. kunnen niet na groter plaatjes kijken dan hun eigen leef omgeveing.

ps word volwassen en ga echte oplossingen zoeken inplaats dan problemen aan brengen zonder oplossing wie A zegt moet ook B zeggen en er reeel bijblijven. MOet geen geen pubiliciteit stunt zijn zoals alles wat de pvv doet  of debatten te verzieken
Jan
Gast
« Antwoord #11 Gepost op: 5-10-2009, 08:24:13 »

Nu begrijp ik niet waarom de heer Wilders via gewone mensen zonder enige geldige bron een onderzoek wil verrichten. Hij overtreedt alle criteria waaraan een onderzoek moet voldoen.
Maar kan de heer Wilders ook een onderzoek verrichten als het gaat om wat immigratie heeft opgeleverd in de afgelopen 40 jaar?
Toen wij nederlanders geen lage baantjes wilden aannemen om samen de economie op te bouwen?
Toen met de marokkanen, turken, spanjaarden en italianen nu met de polen en oost europeanen.

VERKLAAR DIT MENEER WILDERS!

Dit ben ik niet hoor

Jan
Gast
« Antwoord #12 Gepost op: 5-10-2009, 08:26:01 »

Nou ja dit is niks ben weg hier (is waarschijnlijk van de PvdA)
jinx01
Gast
« Antwoord #13 Gepost op: 5-10-2009, 08:27:47 »

Onlangs ben ik erachter gekomen dat onze "mede"-nederlanders recht hebben op een remigratieregeling, dit houdt dus in dat zij recht hebben op een remigratie-uitkering van zo'n 4 à 500 euro per maand als zij teruggaan naar het land van herkomst, zij hebben recht op deze uitkering zodra zij 45 jaar zijn.
De werkende nederlanders moeten dus doorwerken tot hun 67e of langer om deze mensen op hun 45e met pensioen te sturen.
Hoe is dit nu in hemelsnaam uit te leggen on deze tijd? Verbaasd
Volgens mij is dit een prima bezuinigingstip in deze moeilijke tijden en is een discussie over dit soort kosten niet ondoenlijk maar hard nodig!
chicorubio
Newbie
*

Bekijk profiel
« Antwoord #14 Gepost op: 5-10-2009, 08:41:11 »

kom op zeg mensen dit is ook jullie geld hoor, dus erg belangrijk, het is namelijk schandalig wat er aan geld naar het
buitenland gaat, we moeten nu echt eens stoppen zien jullie dan niet dat ons land steeds slechter wordt en dat
er steeds meer nederlanders hun land verlaten, ik ben er namelijk ook zo 1. het is namelijk schandalig hoe wij nederlanders
aan het lijntje worden gehouden door het cabinet, laat ze dan ook maar eens flink korten op die ministers die chafeurs hebben
dit is echt niet nodig, ik weet wat mijn eigen emmigratie heeft gekost en dat is niet mis hoor en heb hellemaal geen hulp gehad in het land waar ik zit, straks mag je in nederland niet eens meer adem halen of dat gaat ook geld kosten adem tax.
kijk naar zwitserland wil je er wonen moet je geld meebrengen klaar als een klontje, goed systheem geen werk geen geld.

wilders reken die kosten maar lekker uit hoor goede zaak.
Pagina's: [1] 2 3 ... 7   Omhoog
  Print  
« vorige volgende »

Ga naar:  

Watkostmassaimmigratie.nl is niet gelieerd aan Geert Wilders en/of de PVV.
Watkostmassaimmigratie.nl is niet verantwoordelijk voor wat bezoekers op deze site hebben geplaatst.